9.10. 2022 – 18. 10. 2022

Naša šole že tretjo leto sodeluje v projektu ERASMUS+ na področju uvajanja pozitivnih računalniških praks na področju programiranja za učence. V projektu sodeluje šest šol: poleg Slovenije še Portugalska (Madeira), Francija, Nizozemska, Češka in Turčija. Poleg številnih uporabnih znanj projekt omogoča učencem spoznavanje drugih držav, nove ljudi, druge kulture in še več.

S sošolci sem se udeležila mobilnosti na Nizozemsko.

Tja smo se odpravili v nedeljo, 9. 10. 2022.

Zjutraj okoli 8 ure smo se vsi udeleženci mobilnosti zbrali na parkirišču šole.

Tam nas je pričakal taxi, ki nas je odpeljal do letališča v Gradec. Na letališču smo hitro odpravili vse formalnosti in se ob predvidenem času vkrcali v letalo. Po dobri ure vožnje z letalom smo prispeli na nizozemsko – Amsterdam. Našo pot do Rotterdama smo nadaljevali z vlakom. Vožnja z vlakom je trajala približno 50 min, med vožnjo pa smo opazovali nizozemsko pokrajino, zanimive hiše in seveda mline na veter.
Na železniški postaji v Rotterdamu so nas pričakali naši gostitelji. Po kratkem klepetu smo se poslovili od učiteljev in odšli k novim dogodivščinam naproti.

Gostiteljica Ishika me je odpelja v njihov najbolj znan shopping center… Nato sva odšli na njem dom….

Ponedeljek, 10. 10. 2022
V šoli so na nam pripravili kratek uvodni sprejem. Sledil je ogled in predstavitev šole. V šolski telovadnici so potekale gimnastične delavnice z namenom, da se mladi spoznamo in povežemo.

Popoldan je sledil ogled južnega dela Rotterdama. Ogled je potekal v slabem in značilnem nizozemskem vremenu (nedefinirani dež z vetrom).

Torek,11.10.2022
V šoli smo spet imeli delavnice, kjer so nas naučili kako si lahko naredimo obeske z lasersko napravo. Po delavnicah smo v skupinah odpravili na manjši ogled Rotterdama in si ogledali začasni muzej. kjer smo bili brez učiteljev, z namenom da bolje spoznamo ter malo podružimo

Sreda, 12.10.2022
Ta dan so nas odpeljali v Delft, kjer imajo prvo farmo na vodi v kateri imajo 40 krav, predstavili so nam kako pridobivajo energijo. Odpravili smo se tudi na ladjico na kateri so nam predstavili ter pokazali zgodovino Delfta, tam smo tudi imeli prosti čas, da smo si lahko sami malo pogledali mestece Delft in si šli iskat nekaj za kosilo.

Četrtek, 13.10.2022
Ko je bil predzadnji dan smo se imeli na šoli delavnice. Pri teh pa so nas učili igrati igrice na zelo poseben način ter nam kazali kako programirati z računalniki Mikrobit. Med delavnicami si lahko drugim pokazal kar si sprogramiral sam ali s prijatelji oz. so vrstniki.

Petek, 14.10.2022
Zadnji dan so nam po zadnjih delavnicah na šoli pripravili poslovilno svečanost in se nam vsem osebno zahvalili za sodelovanje ter nam pripravili mali bife z nizozemskimi tradicionalnimi slaščicami. Ta dan je bil hkrati zadnji dan, ki smo preživeli skupaj. Malo smo se še družili in se na koncu žalostni poslovili.

Sobota, 15.10.2022
Ta dan ni potekal tako zanimivo, saj smo se vsi poslavljali od svojih gostiteljev ter si pripravljali prtljago za našo pot domov.

Nedelja, 16.10.2022
Dan se je začel zelo zgodaj saj nas je taxi pred hotelom, kjer so bivali učitelji, pričakal že ob 5.30 in nas odpeljal na v Amsterdam od koder smo imeli let v Gradec.
Pred našo šolo smo prispeli ob 12.30 uri, izmučeni, vendar veseli da smo po tako dolgi poti končno doma pri naših družinah.

Moje mnenje:
Mobilnost v tujo državo priporočam vsem učencem, ki si želijo potovati saj je to nekaj najlepšega kar lahko doživiš. Za me je to bila zelo lepa izkušnja saj sem spoznala veliko novih ljudi oz. prijateljev, naučila sem se stvari, ki jih prej nisem vedela in poznala. Spoznala sem kako se v različnih kulturah kaj dela, njihovo prehrano, različne tuje besede in seveda tudi marsikaj zanimivega s področja računalniškega programiranja in programiranja mikro robotov.
Zelo sem vesela, da se je naša šola priključila temu programu saj mi je sodelovanje omogočilo veliko novega znanja ter širši pogled na svet.

Tinkara Videnšek Rojko, 9.A

Fotografije:

(Skupno 225 obiskov, današnjih obiskov 1)